miercuri, 17 iulie 2013

Anunt picat din spatiu =))

Salutari! Am de facut un anunt picat din spatiu (adica veti intelege imediat).
De ceva vreme probabil ca a-ti observat ca nu prea am mai actualizat nimic si ca nu am mai facut nici o postare...Asta este datorita faptului ca.... m-am lasat de metin2... ei bine, asta s-a intamplat mai demult, acum cateva luni, si am vrut sa va spun de atunci dar am crezut ca voi revenii, dar s-a intamplat sa nu se intample sa revin =))... gasisem un joc super jmeqer!!CABAL E cel mai tare joc care l-am jucat ever! Si faza tare e ca seamana mult cu metin2!! e ca o evolutie a lui!! si nu... aia nu ar fi metin3... daca ar fi un alt metin la fel ca jocu asta ar ajunge undeva pe la metin23... Stiti bine, metinul e din trecut in china... cabal e in viitor in nevareth adica in spatiu... Pana si numele serverului pe care joc eu actual se numeste Mars =)) deci trebuie sa va apucati si voi de el urgent! download si register aici http://www.cabalonline.com/index.asp

Deci, cam asta a fost si pentru azi, defapt cam asta a fost si cu metin2, voi incerca sa continui sa postez si sa intretin blogul, asa ca Hands Up, Waddle On, Zeul Dragon sa va binecuvinteze, si, bafta in continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu